מעורב הופס ליום חמישי בבוקר / מנחם לס

1. דאנק עצום של הגריק פריק בתחילת המשחק

(אבל מיאמי צחקו אחרונים בניצחון חוץ מצויין!)

*

*

 

 

2. רגעים מיוחדים בניצחון גדול של שרלוט על וושינגטון

*

*

3. סטיב קאר שִרטט את הפליי נגד שיקגו הנקרא HAWK

ראיתם? הוא אומר HAWK ומנפנף בזרועותיו כמו נץ (האוק) והשרטוט הוא שקליי מקבל כדור כשאחד חוסם לו ושם שלשה. מה החוכמה בזה? הפליי הכי פשוט בעולם.

אבל הצרה של האחרים היא שישנו רק קליי תומפסון אחד ורק סטפן קרי אחד, ובמקום לקנא אחד בשני הם רק מפרגנים אחד לשני!

קליי תומפסון וסטיב קרי קלעו 13 שלשות – – יותר מכל הבולס גם יחד.

(אמר מי שאמר: "הם לא יותר טובים מהאחרים. הם רק קולעים יותר טוב מהאחרים…")

*

*

4. מה יהיה הסוף עם הלייקרס? גם הפסידו על, וגם איבדו את קוזמה עם נקע ביד!

*

*

 

5. לאלה שהחמיצו את תגובות אמש: קאווי לינארד בחוץ 'לזמן בלתי ידוע'

היה ברור שזה לא סתם "CHARLIE HORSE" – הכינוי לפציעה בשריר ארבעת הראשים (QUADRICEPS) כשחוטפים בו ברך וזה מה זה כואב! זה הרבה יותר מזה. ביום רביעי בצהריים (אצלכם היה כבר ערב) סן אנטוניו הודיעה שבגין פציעת הקוודריצפס של קאווי לינארד, הוא

out for an indefinite period as he continues his rehabilitation process from right quadriceps tendinopathy." 

מנכ"ל הקבוצה הוסיף:

"Kawhi has made significant progress and continues to move forward in his rehabilitation," said Spurs GM RC Buford. "This is the best approach for the next steps in his return to play."  

הבעייה היא ש-TENDINOPATHY היא מילה הכוללת מספר אפשרויות, מנפיחות בגיד עד קריעה חלקית או מוחלטת. אני לא מאמין שיש לו קריעת גיד או שהוא יהיה OUT לכל העונה. אבל קריעה חלקית היא פציעה אפשרית, ואז הריהביליטציה יכולה לקחת מכמה שבועות עד לכמה חודשים. אבל אני גם לא מאמין שזו סתם נפיחות הגיד כי אז פציעתו היתה מוגדרת כ-"TENDONITIS".

שריר הקוודריצפס הוא השריר המיישר את הברך אחרי שהיא כפופה, וזה בדיוק מה ששחקן כדורסל עושה כשהוא עולה לניתור. הפציעות קורות משימוש יתר, ובעיקר כשיישור הברך מבוצע מ-SQUAT עמוק. לכן הפציעה יותר שכיחה אצל מרימי משקולות.

6. מה אם הסלטיקס – או הקאבס – יצליחו להביא את אנטוני דייויס אליהם?

תקשיבו לכל הסירטון. זה לא כל כך דמיוני כפי שנידמה מקריאה ראשונה!

*

*

לא רק הם: גם הצוות של "AROUND THE HORN" דיבר על כך אחרי מה שהגבה עשתה לבוסטון:

*

 

*
אני לא אומר שזה יקרה, אני לא אומר שזה יכול לקרות. אני לא אומר שזה לא יכול לקרות. אני רק מדווח לכם על מה שקורה כאן בזמן שרבים מכם ישנים.

מיד אחרי שתי התכניות האלה של ספורטסנטר (ESPN), אדריאן ווג'נרובסקי (שבקטע הבא תראו שאולי הוא לא כזה אמין כפי שאנחנו חושבים) מגיב בתכניתו של "The Dan Le Batard Show with Stugotz,:

:

"AD לא הולך לשום מקום. הוא נשאר בפליקנס. הוא רוצה לעשות זאת עם קבוצתו הנוכחית. הוא רוצה להגיע איתה לפלייאוף כמה שיותר מהר". הוא גילה גם שהפליקנס מתכוננים גם להחתים את דמרכוס קאזינס ולהחיות מחדש את מושג "מגדלי התאומים".

הגבה נתן חודש ינואר שמזמן לא ראינו עם 34.0 נק' ב-55.4%, 12.7 ריב', 1.6 חסימות, ו-1.5 גניבות. הוא רק בן 24 והוא תחת חוזה עד שנת 2020-21 עם אופציה שלו לעונה האחרונה.

כמובן שבוסטון והקאבס רוצות אותו. איתו הם מהווים לפחות יריב שווה לווריורס.

אבל "HE AIN'T GOING NOWHERE", כמו שאומרים החברים שלי בחבל לכיש.

7. כיצד זה ייתכן?

ממש הרגע (7:20 בערב) יצאה הידיעה הזאת:

The NBA has suspended Houston Rockets forward Trevor Ariza and guard Gerald Green two games apiece after they entered the Los Angeles Clippers' locker room following Monday's 113-102 defeat to Los Angeles at Staples Center, ESPN's Adrian Wojnarowski reported Wednesday.

The league opted against punishing James Harden and Chris Paul, who were both present at the scene as well, while Clippers forward Blake Griffin also escaped any repercussions, according to Wojnarowski.

מצד שני, כמה שעות לפני:

לפי אלק נת'ן מבליצ'ר רפורט ייתכן שכל הסיפור על "התקפת שחקני יוסטון" על חדר ההלבשה לא היה ולא נברא.

(http://bleacherreport.com/articles/2754672-chris-paul-james-harden-trevor-ariza-deny-clippers-locker-room-feud-reports)

הוא כותב ששחקני יוסטון מגחכים על המאמר שהופיע לראשונה ב-ESPN מידי Adrian Wojnarowski (שהוא אחד מהכתבים המעורים ביותר ב-NBA מכל אחד אחר). לפי נת'ן ג'יימס טרבור אריזה, ג'יימס הארדן וכריס פול דיברו איתו הערב (יום רביעי בערב) ואמרו שכל הסיפור על כניסתם לחדר ההלבשה (או אפילו ניסיונם להיכנס) מצוץ מהאצבע. המילים שהם השתמשו בהן היו  "largely false".
שימו לב: לא "TOTALLY FALSE" אלא "LARGELY FALSE"
זה ממש לא יאומן. ביום רביעי כל עיתון בארה"ב (וכמובן כל האתרים ללא יוצא מין הכלל) תיארו את מה שקרה שלשום, וה-NBA שלחה קבוצה שלמה של חוקרים למצוא ולהבין מה באמת קרה.
אריזה אמר:ל-SportsTalk 790's  Ben DuBose:

"Only problem that I have is all the buzz that you guys [reporters] created, "You guys had a lot of different stories about what happened. None of ’em were true. Everybody is entitled to their own opinion. The people that were there know exactly what happened. They know what exactly did not happen."

הארדן, פול, וגרין אימתו את דברי אריזה.

פול שאמר שהוא "נדהם" (expressed a sense of astonishment ) ממה שקרא. הארדן אמר:

"You got reports. I don't know who, but just saying different stories or different opinions or whatnot," Harden said, per DuBose. "Ninety-nine percent of them are false. We'll just leave it at that." 

פול סיים שמה שהוא קורא באתרים העיקריים בספורט לא מפסיק "TO AMAZE HIM":

"Never ceases to amaze me. Some of them were real funny. Everybody gotta speculate, right? Everybody gotta have a story. It's over; it's in the past. We're moving on. Y'all know. Y'all was in t

אם הסיפור מבוסס רק על שמועות והוא לא נכון, ה-NBA לא היתה מענישה את אריזה וגרין בהשעייה לשני משחקים (שתעלה להם הון). לא ייתכן ש ה-NBA תעניש סתם ככה. מצד שני, קשה גם להאמין ששחקני יוסטון משקרים במצח נחושה.

משהו כאן לא מסתדר לי בראש.

פעם היה לי אמון מוחלט במדיה האמריקאית וב-NBA. האמון הזה הולך ונעלם. אם אי אפשר להאמין לנשיא, אז למי אפשר להאמין?

עכשיו, אחרי שכתבתי כל זאת, מסתבר שזה בכלל היה טאריק בלק שדפק על דלת חדר ההלבשה של הקליפרס והיתה זאת סתם טעות כשהוא חשב שהוא נכנס למקום אחר, לפי מרק סטיין מהניו יורק טיימס (@TheSteinLine)

הוא כותב:

Hearing strongly today that Clint Capela was not the Rocket who appeared at the Clippers' locker room doorway Monday night … belief now is that it was Tarik Black and not in any sort of diversionary tactic

אז אולי תגידו שזה לא מעניין וזה לא כדורסל. אולי. אבל אם זה טוב מספיק לניו יורק טיימס, זה טוב מספיק עבור האתר שלי.

8. אני די גאה!

היום, ה-17/1, קרוסאובר של ספורטס אילוסטרייטד עשה בדיוק מה שעשיתי אתמול, ה-16/1 (שנכנס ב-17/1 בשעה 6 בבוקר בישראל, שהיה 11 בערב אצלי ב-)16/1. אני מדבר על הרעיון שעלה לי בראש לבחור את נבחרת המזרח ונבחרת המערב לפי שיטת האול סטאר הקודמת (ה כנסתי זאת במעורב של אתמול בבוקר http://www.hoops.co.il/?p=114157

אני סתם הכנסתי חמישיות ושחקני ספסל לפי ההרגשה וההיגיון. קרוסאובר בחר אותם לפי סטטיסטיקות וקביעות של איך השחקנים היו משחקים יחד, ועוד (https://www.si.com/nba/2018/01/17/nba-all-star-starters-lebron-james-kevin-durant-giannis-antetokounmpo)

החמישיות שלהם:

מזרח

קיירי אירוינג, ויקטור אולדיפו, לברון ג'יימס, גריק פריק, וג'ואל אמביד.

מערב

ג'יימס הארדן, סטפן קרי, קווין דוראנט, דריימונד גרין, ואנטוני דייויס.

9. האם דונצ'יץ' מאבד את מקומו הראשון בדראפט 2018?

מייק שמיטץ הוא עיתונאי ה'אינסיידר' של ESPN והוא בילה כמה שבועות במעקב אחרי DONCIC (אני לא זוכר כיצד אתם מבטאים את שמו) ושלח את הדו"ח הזה לקוראי האינסיידר (בתשלום), כולל שני המשחקים נגד מכבי. מאמרו ארוך כאורך הגלות ואני מכניס רק שני קטעים ממנו

הוא כותב שבחמשת משחקיו האחרונים (היתה לו פציעה קלה ביד). הוא די פישל. בחמשת המשחקים האחרונים הוא קולע 10.8 נק' למשחק עם 4.0 ריב', 5.4 אס' ומשחק רק 20.4 דקות למשחק. הוא קלע 53.3 מה-2 אבל רק 21.7% מה-3.

הוא מסכם:

בשני המשחקים נגד מכבי (שהוא כותב שהם, מכבי, "היא הקבוצה המזכירה ביותר קבוצת NBA באירופה; היא לא הטובה ביותר, אבל היא ה'אן-בי-איי'אית ביותר") הוא היה 8 מ-24 (3 מ-12 מה-3) ולפי שמיטץ היו במשחקי מכבי כמה סקאוטים של ה-NBA. הוא טוען שהוא היה בלחץ גדול

Stuggled with the relentless ball pressure of NBA-sized guard DeAndre Kane (6-4½, 6-8 wingspan, 200 pounds), and the defensive range of hard-hedging, switching big men like Sixers stash Jonah Bolden (6-10½, 7-3 wingspan) and still-explosive 30-year-old Alex Tyus (6-8, 7-0 wingspan).

"האם הייתי בוחר בו מס' 1?" הוא שואל את עצמו.
"לא בצורה שבאגלי ועוד אחד או שניים משחקים היום" – הוא עונה לעצמו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
56 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
18 בינואר 2018 6:01

יצא לי לראות את דונציץ לא מעט ביורוליג בחודשיים האחרונים.הוא בירידה עצומה. .
לפי איך שהוא משחק בחודשיים האחרונים הוא גם לא טופ 5 אבל בנבא בוחרים ובצדק עם ראיה לעתיד.
בשום מצב אבל הוא לא יהיה בחירה 1

טיג קליעה חשודה
טיג קליעה חשודה
18 בינואר 2018 6:02

3.הלוחמים הם קבוצה שאשכרה מריצה מהלכים בליגה הזאת,כמובן שיש להם את הכלים הכי כבדים שיש אבל זה חוויה לראות כל פעם מחדש.

4.בלי קשר למה שהאבא אמר,לוק וולטון זה לא מאמן,אפשר להחליף אותו בקרש גיהוץ ואף אחד לא ישים לב להבדל.הבעיה היא שברגע שיפטרו אותו זה יראה כאילו האבא צדק כל הזמן והוא מנהל את העיניינים שם וההרגשה שלי זה שהם לא רוצים לתת לו את התענוג הזה.

6.אנשים באמת חושבים שטריסטן תומפסון או ג'יי אר הם נכסים???
כל קבוצה שתסכים לקבל את הסמרטוטים האלו והחוזים המנופחים שהחבר לברון סידר,תדרוש לפחות את הבחירה של ברוקלין וגם זה לא בטוח יספיק בשביל לספוג את קללת הקרדשיאן.בוסטון היא הקבוצה שיש לה הכי הרבה מה להציע לפליקנס, אבל הם ידרשו לפחות את בראון וטייטום פלוס כמה בחירות,לא יודע כמה איינג' מעוניין לוותר על שניהם גם בתמורה לדיוויס.

7.כריס פול לוזר אדיר,שהצטרף ללוזר המזוקן,שנמצא עם המאמן הלוזר שמכיר רק שיטת כדורסל אחת ומזיע בלילות רק מהמחשבה של לפגוש את פופ בפלייאוף.אני מחכה בקוצר רוח לראות אותם מושפלים שוב בפלייאוף,ואת הארדן רץ לעוד מועדון חשפנות.

9.הייתי הולך על באגלי ראשון בכל מצב,דונצ'יץ לעיתים נראה כוכב ולעיתים נראה כמו גלינרי לעניים,למרות הכישרון שלו זה עולם אחר לשחק נגד לשחק נגד גופות nba מאשר נגד איתי שגב בהיכל.

משה פ.
משה פ.
18 בינואר 2018 8:54

אתה צודק לחלוטין בקשר ללוק וולטון.

זו תהיה התאבדות תדמיתית מבחינת הלייקרס לפטר אותו. זה יהיה בעצם להודיע באופן כמעט רשמי: לבאר בול מנהל פה את הארגון. לא רק את האימון, לא רק את הקבוצה, אלא את כל התאגיד שנקרא לייקרס.

אם למג'יק יש רבע-הבנה בניהול ושמינית-הבנה ביחסי ציבור, הוא צריך לגבות את וולטון עד הסוף. אפילו לספסל את לונזו בול לכמה משחקים שצריך עד שאבא שלו יסתום את הפה.

קלמנטה
קלמנטה
18 בינואר 2018 6:02

תודה על המעורב- ממש כיף.
לא ברור הקטע עם יוסטון-קליפרס. הNBA בחרו להעניש את השחקנים מהדרג השני בלבד?
איך זה עובר.

טיג קליעה חשודה
טיג קליעה חשודה
18 בינואר 2018 6:06
Reply to  קלמנטה

יש ביום שבת יוסטון-ג"ס בפריים טיים,אין מצב שהליגה תשעה אותם ממשחק כזה.

הייט אשברי
הייט אשברי
18 בינואר 2018 6:14
Reply to  קלמנטה

חחח – אתה לא יודע שלא מתעסקים עם החזקים , ובוודאי לא עם נשיא אירגון השחקנים ?

ביז'ו אולסטאר
ביז'ו אולסטאר
18 בינואר 2018 6:22

תודה לך זאזא !!!

גמר לקואי את הקריירה … הפלח יכול ללכת חחחחחחחח

no funny shtuff
no funny shtuff
18 בינואר 2018 7:17

לא קשור.
פציעה אחרת לגמרי.

רקינתיאל
רקינתיאל
18 בינואר 2018 8:16

מה קשור פצ'ולה? הפגיעה בשנה שעברה היתה בקרסול וגם זה במשחק שקוואי כבר סובב אותו באותו משחק במחצית הראשונה וגם זה אחרי שהיה מושבת בסדרה נגד יוסטון בגלל אותו קרסול.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18 בינואר 2018 10:42

למה אתה הורס? הרבה יותר כיף להאשים את פצ'וליה, ואולי גם להפוך את זה לקונספירציה של הליגה (והאשם האמיתי בעיניי הוא בכלל הפופ, שלא הוריד אותו כשהיה ברור שהוא מדדה על רגל אחת)

גיא הרשע
גיא הרשע
18 בינואר 2018 6:33

טנדינופתיה היא לא דלקת, או קרע בגיד –
טנדינופתיה זה מצב בו הגיד לא מצליח להחלים כראוי.
(הטנדינופתיה מציגה סימפטומים דומים לדלקת, והיא יכולה להיווצר כתוצאה מקרע בגיד)

הבעיה עם טנדינופתיה, שבשביל להיפטר ממנה צריך המון סבלנות.
צריך תכנית אימונים שכוללת פיזיותרפיה (אימון אקסצנטרי), טיפול בגלי הלם (ט.ל.ח , נראה לי שככה קוראים לזה בעברית), והרבה מנוחה.

המקור לבעיה זה גיד שלא החלים כראוי, ואז האימון האקסצנטרי עוזר לסיבי הקולגן "להתיישר", והטיפול בגלי ההלם ממריץ את קצב ההחלמה.

כאשר חוזרים לפעילות מוקדם מדי, כל התסמינים של הטנדינופתיה חוזרים, וצריך לבנות מחדש את תכנית ההחלמה.

אני מחזיק לקאוויי אצבעות שהוא לא יזדקק לניתוח. בגלל שכאשר הגישות השמרניות לא עובדות, אז המוצא האחרון הוא ניתוח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
18 בינואר 2018 7:39

תודה גיא על ההסבר המעמיק.
בשבילי הפציעה הזו דומה לגרעין האיראני – אני מבין שזה יכול להיגמר רע מאד, אבל לא מבין מספיק את המונחים המקצועיים כדי להבין באמת. נקווה שגם אצל קוואי תהיה דחייה של עשור בחדשות הרעות.

Berch
Berch
18 בינואר 2018 9:21

אז אתה לא רק יפה…. 🙂
תודה על ההסבר המעמיק

Ish
Ish
18 בינואר 2018 10:11

מה עם הגראווטאר החדש?

גיא הרשע
גיא הרשע
18 בינואר 2018 10:15
Reply to  Ish

מה שאתה רואה כצהוב, זה למעשה "ירוק תרד…"

Ish
Ish
18 בינואר 2018 11:23

גם אם כן, הB עדיין שם

גיא הרשע
גיא הרשע
18 בינואר 2018 13:24
Reply to  Ish

עלית על הסיבה!
(למה זה "גיא הרשע", ולא "ביי הרשע…")

Ish
Ish
18 בינואר 2018 13:42
Reply to  Ish

'דברים שאני לא אוהב ב-NBA:

את הצבע הצהוב.
כמעט כל הגופים המשדרים (ובראשם ESPN) הפכו לצהובונים מגעילים, וכמות ההתעסקות בתפל ובטפל, הפכה לבלתי נסבלת.
(זה שהצבע הצהוב הוא חלק אינטגרלי מהלייקרס והדאבס, זה האייסינג על העוגה…)

את האות ב' (B). מי היה מאמין שבן אדם אחד לא משמעותי יצליח להמאיס חלק מהאלף בית.
(עוד יותר מדהים? איך ההכפלה או השילוש של האות B, יכולה לגרום למיאוס עוד יותר עמוק…)'

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bluto

גיא הרשע
גיא הרשע
18 בינואר 2018 14:17
Reply to  Ish

לא שמעתי עליו בחיים שלי.
שאל את אח שלך,
הוא עד לכך שהגראווטאר שלי הוא לא יותר מניסיון לא מוצלח לפורטרט עצמי…

Ish
Ish
18 בינואר 2018 14:31
Reply to  Ish

As long as you're amusing yourself….

מנחם לס
מנחם לס
18 בינואר 2018 16:02

גיא, התמונה נילקחה מספר רפואי ורואים בה קרע לגיד. הכותרת היא טנדיאופטיה. שם גם כתוב שזה כולל קרע, דלקת, וכו'.

תומר שנאן
Editor
18 בינואר 2018 7:12

תודה על המעורב מנחם

מקווה שהפציעה של לאונרד לא תפגע בו לטווח ארוך (לאו דווקא בכמות הזמן שהוא יהיה בחוץ, אלא בחזרה לכושר שאפיין אותו טרם הפציעה). רק מזכיר לכולם שכשהוא היה בריא הספרס הביסו את ג"ס במעל 20 הפרש במחצית!

שאלה לקוראים: איך יותר נכון לתרגם את השם של אונ' louisville – לואיסוויל, לואיזוויל או לואיוויל? תודה מראש לעונים

גיא הרשע
גיא הרשע
18 בינואר 2018 7:15

לואיוויל

תומר שנאן
Editor
18 בינואר 2018 7:15

תודה רבה

קלמנטה
קלמנטה
18 בינואר 2018 7:16

לואיוויל

תומר שנאן
Editor
18 בינואר 2018 7:19
Reply to  קלמנטה

תודה רבה

דדי
דדי
18 בינואר 2018 7:42

דאנק כזה לא ראיתי אף פעם.

no funny shtuff
no funny shtuff
18 בינואר 2018 8:20
Reply to  דדי

רק אם רואים את זה בהילוך סופר איטי כשברקע השיר I am the walrus של הביטלס מנוגן אחורנית, ועומדים על רגל אחת-
גם אז אפשר לראות שלא היה פה דאנק.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
18 בינואר 2018 9:57

אז דווקא אפשר להצליח אולי לראות שהיה דאנק אבל זה כבר בתוך הרבע השלישי ולא בתחילת המשחק. מה גם שיאניס לא הביא דאנק לאורך כל המשחק. נו שוין.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
18 בינואר 2018 10:08
Reply to  דדי
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
18 בינואר 2018 14:13
Reply to  דדי

חחח
בדרך כלל אני בכלל לא מסתכל על הסרטונים האלה עם הדאנקים (מה כבר אטרקטיבי בדאנק?!), אבל בזכותכם הלכתי לראות את "הדאנק". תודה

Berch
Berch
18 בינואר 2018 9:19

אז בסוף לא היה מכות ???
ליגה ואנילית מדי 🙂
ושאלה…מכבי דומה לקבוצה בסגנון הספרס או ווסטברוק סיטי ת'אנדר ?

אחלה מעורב

ג'ורג' חבש הסקרן
ג'ורג' חבש הסקרן
18 בינואר 2018 9:55
Reply to  Berch

דומה לז'אלגיריס ב'

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
18 בינואר 2018 9:57

תודה רבה מנחם.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18 בינואר 2018 10:44

תודה על המעורב

john
john
18 בינואר 2018 10:57

יש לרוקטס שני משחקים בשידור ארצי. מול מיניסוטה בespn ומול הווריורס בTNT. כמו כל מאפיונר הלבישו את הכל על הfallout guys. אריזה וגרין שבאו להתעמת בשמו של הבוס כריס פול. כריס שהיה שם פיזית בחדר ההלבשה יחד עם הארדן במגמה אחורה נבלם על ידי דאנדה ג'ורדון. פתאום גם לא מצליחים להבחין בין קלינט קפלה לטאריק בלאק….זה כמו שיתבלבלו בין דאנדרה לווילי ריד…
כרגע הרוקטס בלתי מנוצחים כשפול הארדן וקפלה משחקים משחק שלם (ללא פציעות) בהרכב. נראה לי שזה 14-0. לכולם כולל במשרדי הליגה יש רצון שקרקס הזה יגמר מהר ושלא יתפסו כרכים מדי מצד שני.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
18 בינואר 2018 11:22

"האירוע" בין הקליפרס ליוסטון (יותר מכות של ילדות קטנות עם קוקיות) שלח אותי לשוטט ברחבי היוטיוב ולמצוא כמה מציאות חביבות:

א. ביל לאמביר מגדיר מחדש את המושג ספורטיביות:
https://www.youtube.com/watch?v=PTyVvpAE4Eg

ב. איזאה תומאס המקורי מקבל ומעניק טיפול פנים
https://www.youtube.com/watch?v=i60ykiNmJiI

ג. בארקלי ושאק משחקים רוגבי
https://www.youtube.com/watch?v=g87XByUesLM

ולקינוח, אירוע ארגוני השלום העולמי בדטרוייט
https://www.youtube.com/watch?v=gQIIOWPNYM0&has_verified=1

גם אם אפשר קצת להעלות נשכחות וצחוקים מהימים "החביבים" הללו בליגה, האירוע האחרון מדגים בדיוק איזה אסון עלול להתרחש אם לא מכבים את האירועים האלה כשהם על אש קטנה.

אור
אור
18 בינואר 2018 14:47
Reply to  אוהד ס"א

מדהים איך פעם היו מעיפים אגרופים על כל שטות ואפילו טכנית לא היו מקבלים, היום גם אם הגנת על עצמך אתה מורחק

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
18 בינואר 2018 22:20
Reply to  אוהד ס"א

חן חן, הזכיר לי כמה קטעים נשכחים, וכמה מלוכלך בארקלי היה

john
john
18 בינואר 2018 11:27

מנחם תודה רבה על המעורב!
3. לרוב גולדן סטייט לא מריצה בכלל תרגילים אלא משחקת עם עקרונות התקפה מסויימים הקשורים בקריאות של שחקנים לאן לנוע לפי ההגנה ותנועת השחקנים (זה מורכב מזה כמובן אבל על אותו סט יכולים להיות עשרות וריאציות שקשורות ביכולת של השחקנים ללמוד את ההגנה ולהגיב). יש להם בכל זאת כמה תרגילים מסודרים ואחד מהם זה Hawk או Hawk Double. זה תרגיל בשני חלקים. חלק א הוא שקארי בצד החזק מכדרר לפינה ודואנט ממש לידו חוסם לקלי תומפסון כדי שזה יגיע מתחת לסל בצד החלש (הרחוק מהכדור). כעת נותרנו עם קארי ודוארנט בעמדה נוחה לפיק אנד רול כאשר בצד החלש מספי 4 ו5 עושים חסימות pin-down לקלי תומפסון שמגיע ממתחת לסל לקשת השלוש בצד החלש. אם ההגנה מתרכזת בקליי מתבצע פיק אנד רול בין קארי ודוראנט ללא הפרעה ב2 על 2 ללא עזרה. אם ההגנה מתכווצת או נכנסת תחת חסימות הpin-down כדי להישאר ברחבה אז קליי פנוי לשלשה בצד החלש. אם מגיעה עזרה לפיק אנד רול על קארי ודואראנט ושומרו של קליי עובר על החסימה אז אחד החוסמים מתגלגל לליי אפ.

במהלך הזה אנחנו רואים בעצם את הסוף של הhawk כאשר דוראנט שהיה 4 ולוני שהיו 5 היו מוכנים לחסימות אך קליי קרא נכון את ההגנה. הוא זיהה שמרקננן שנרדם והביט ברגליים של לוני לא יספיק לבצע חילוף. אז הוא דילג על החסימה של דוראנט השתמש בזו של לוני כדי לצאת לאמצע ועד שמרקנן הבין מה קרה הוא כבר שמע את הצליל של הרשת

אפלטון
אפלטון
18 בינואר 2018 12:32

תודה מנחם.
הסיפור הרשמי הוא כזה.
במסדרונות בין חדרי ההלבשה יש עמדה שקבוצת החוץ עושה בופה, כמו פריסה בצבא רק בלי החלווה אחרי משחק.
אריזה שמע את אוסטין ריברס מקלל וצועק את השם שלו בחדר ההלבשה של הקליפרס. אם יש שחקן ששחקנים שונאים בדם בליגה זה אוסטין ריברס. ילד מפונק שמקבל משכורת מאבא וחושב את עצמו לאולסטאר. אריזה הוא עארס בפני עצמו ונדלק לו הפיוז כששמע את השם שלו יוצא מהפה של ריברס, ג'רלד גרין הוא הומבוי בעצמו וסתם רצה להצטרף למכות ושניהם פרצו בסערה לחדר ההלבשה של הקליפרס. הארדן ופול "עאלק" באו להרגיע את אריזה ולהחזיק אותו בקטע הערסי הידוע. טאריק בלאק, ולא קלינט קפלה, שמע את המהומה בדרך לחדר הכושר ובא לבדוק מה הסיפור. טרקו לו את הדלת בפרצוף והוא המשיך הלאה.
בקיצור לא היה כלום. תגובה מוגזמת אחושמרמוטה של הליגה לאריזה וחוץ מאוסטין שקצת לכלך את התחתונים לא קרה כלום.
מה שהכי לא מובן זה איך בלייק גריפין יצא נקי מכל סיפור המירפוק לדאנתוני.

דדי
דדי
18 בינואר 2018 13:21
Reply to  אפלטון

הסיפור עם ריברס ואריזה התחיל עוד הרבה קודם בזמן המשחק.
ואריזה יצא בזול.

איברהים אבו מוך
איברהים אבו מוך
18 בינואר 2018 14:11
Reply to  אפלטון

זה הסיפור הרשמי? אתה יודע יותר טוב מכולם? חחחח
אפלטון עאלק.

אפלטון
אפלטון
18 בינואר 2018 14:27

זה הסיפור הרשמי, מה שהליגה הוציאה לאחר חקירה (שזה דבר מגוחך בפני עצמו, חקירת שב"כ ממש) ומה שהשחקנים של יוסטון ואוסטין ריברס בעצמם אמרו.
לגבי ההרחקה משני משחקים, מילא משחק אחד, סביר אבל שניים? סתם ליגה זבלות שבאו להרוס לנו מפגש נוסף בין יוסטון לגולדן סטייט, עד שכולם בריאים.

איברהים אבו מוך
איברהים אבו מוך
18 בינואר 2018 16:14
Reply to  אפלטון

אתה מתכוון שגס מגיעים בלי שלושה שחקנים מהשישה הראשונים ועדיין כנראה יתנו לכם הםרש דו ספרתי..
תתמקד בקבוצות שיש לכם סיכוי (קלוש ) לעבור כמו סאן אנטוניו ומינסוטה

Is the
Is the
18 בינואר 2018 13:03

תודה על מעורב מרתק.
בקשר למה שהעיתונאי המדובר אמר, מה לעזאזל הקשר בין מכבי להתנהלות והשארת קבוצת נבא חוץ מהעובדה שאין להם קהל אמיתי ומשחקים שלהם זה יותר הפנינג ותפאורה מאשר משחק כדורסל ?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
18 בינואר 2018 14:17

תודה מנחם על המעורב. לא ברור איך קבוצה של צעירים כמו הלייקרס היא חצי פצועה רוב הזמן. לכו ללמוד מלברון או שתחזירו את אייסי גרין.
דווייט הווארד בכושר מטורף, גורם לי לאכול את הכובע.

מנחם לס
מנחם לס
18 בינואר 2018 15:41

תודה לכל המגיבים. אני קורא כל תגובה בעיון

SA
SA
18 בינואר 2018 15:55

מנחם, יה מצחיק, איך אתה כותב –
פעם היה לי אמון מוחלט במדיה האמריקאית וב-NBA. האמון הזה הולך ונעלם. אם אי אפשר להאמין לנשיא, אז למי אפשר להאמין?

זה הנשיא הזה שאמר לך לא להאמין!

רגע, אז כשטראמפ אומר שכולם משקרים, הוא אומר אמת או לא? 🙂
יהיה מצחיק אם הוא יגיע פעם לביקור בכרתים…

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
18 בינואר 2018 15:58

מכבי היא קבוצת nba במובן ששחקניה אמריקאים ברובם (קול ג'קסון בולדן טיוס רול קיין כהן ג'ונדי (?) תומאס ) וכך גם לאורך השנים (מסיבות של השוק האירופאי המשותף וכו' בקבוצות אחרות זה לא המצב) ומשכך יותר אתלטיים באופן יחסי ולכן הסגנון של מכבי הוא מזכיר קצת את הnba. ומנחם- מעולם לא היה ניתן להאמין לאף נשיא ארה"ב. טראמפ קצת מחצין את זה אבל כל נשיאי ארה"ב הונו ורימו את הציבור תמיד

שגיא נאור
שגיא נאור
18 בינואר 2018 16:03

אחלה מעורב מנחם.

1 כשרואים את היחסים בין פול לגריפין אי אפשר להיות יותר מדי מופתעים שבמשך 5 שנים הקליפרס לא הצליחו לעשות אפילו גמר קונפרנס. בשנתיים-שלוש האחרונות היו הרבה דיבורים על זה שדברים שם לא מתחברים ברמה האישית ושצריך לפרק את החבילה. מודה שלתומי חשבתי שסתם מנסים למצוא תירוצים לכשלונות. האמת שזה די מפתיע שפול חתם על סיין אנד טרייד בקיץ ואיפשר לקליפרס לקבל אחלה נכסים מיוסטון. או שאולי לא היתה אפשרות אחרת שיגיע לרוקטס בגלל תקרת השכר?!

2. לא מבין איך פרשנים שתופסים מעצמם יכולים לזרוק טרייד של דיוויס לקאבס ולהגיד שזה יהפוך אותם למועמדת מספר 1 לאליפות בלי להיכנס למחיר שהקאבס תצטרך לשלם בשביל זה. כאילו שזה ייגמר בקווין לאב והבחירה במקום 8 של ברוקלין. אם כבר, לסלטיקס יש באמת חבילה עשירה להציע לניו אורלינס אבל נראה שדיוויס לא ממהר לעזוב.

3. לא יודע אם מישהו ראה את הסרטון של ה״מכות״ בשארלוט אבל הקטע הכי משעשע היה שדוויט, מבין כולם, נכנס לזרוק עונשין במקום קרטר ויליאמס שהורחק וקבר 2 מהקו כאילו הוא קארי.

אור
אור
18 בינואר 2018 16:38

וושינגטון בחרו אותו לזרוק את העונשין

Berch
Berch
18 בינואר 2018 16:19

מודיעין אזרחי חקר את המכות ?

fan
fan
18 בינואר 2018 18:20

אחלה כתבה שבעולם!!תודה רבה מנחם!

כל פעם שאני רואה את הסרטונים של מכות שהיו פעם כמו ש"אוהד ס"א" העלה אני בהלם..לא משנה כמה פעמים אני רואה את זה…היום כל לטיפה זה פלגרנט…לחשוב מה היו עושים ללברון אז..איזה הבדלים

Carmel
Carmel
19 בינואר 2018 19:29

יותר מידי מעניקים חשיבות מי ייבחר מספר 1 בדראפט.

להסכירכם לא מייקל גורדן, לא ביל ראסל ולא לארי בירד נבחרו בבחירה הראשונה.
לעומתם כן נבחרו אנטוני בנט, קואמי בראון, אנדראה בראגניני.

trackback

[…] למטה הוא שריר דו-מפרקי ששמו קוודריצפס (הסברתי עליו ב-https://hoops.co.il/?p=114265). הוא בעיקרו מיישר הברך, אבל כשהברך מיושרת, תפקידו […]

סגירת תפריט
56
0
Would love your thoughts, please comment.x